擷取

廢話,不多說了,誰出賣了香港核心價值,上面的圖片,全說了。

還有,那躲在背後的中共與西環,下文是引用自《左右大局》主持黄潔慧的面書

「今晚節目電訪謝偉俊,問佢會唔會就轉軚,向直播室內三位港視員工道歉?佢話會,但加多一句:員工要多謝佢,因為佢一直支持港視喎!直播室內5個人同時O晒嘴!!

佢又認見過西環,仲話得到信息,發牌「未必係完全香港呢一方面,係獨斷獨行咁樣做」!對話節錄:

主持:咁佢(西環)點睇?

謝:恐怕我唔能夠未經同意下,透露晒所有信息,不過整體黎講,可能好多人淨係以為梁振英先生獨斷獨行既事,但係我可以係唔違反個保密情況下,表達下少少意見。事實上,呢件事恐怕未必係完全香港呢一面,係獨斷獨行咁樣做,係有啲唔同地方,或者唔同考慮角度睇呢件事。

HKTV蔡錦源:你意思係中央嘅意思?

謝:我諗我已經講咗我想講既信息。
……
主持:王維基之前成日都相信係一男子決定,換言之,係個考慮因素裏面,係有超出一男子既考慮裏面?

謝:我諗呢個你要問返王維基先生,究竟佢係真真正正,相信淨係一男子決定,定還是佢都係有難言之隱。」

原來、除「一男子」外,還有中共與西環,港人,應該清醒,大敵已到,除了堅定爭普選、盡責投票踢走建制派,還有其他自保方法嗎?

