孔慶東那罵港人是狗的言論引來香港網民強烈反彈,網上聲討孔慶東聲音此起彼落,但孔某接受《明報》訪問,仍不覺自己失言,有需要道歉收回言論,正如童工擔心,恐怕,今次事件,又會再引發另一場中、港矛盾。

怎知孔慶東事件未完,A又傳來網上留言,指有聲稱是醫人員,因不滿雙非孕婦不斷來港,引致工作壓力增加,所以在煲呔的香特首辦Facebook中,以「一群醫護人員的求救」名義留言,反映因雙非孕婦引致工作量大增的不滿,可是有關留言遭删除,引來網民指煲呔在Facebook打壓言論自由的指控,結果引來更多網民將被指删去的留言不斷重貼,以示抗議。童工到煲呔的Facebook看,真的有不少人貼上相同留言,借此抗議有人刪除醫護人員不滿雙非孕婦增加工作量的言論,那些留言內容大致如下:

「咁鐘意DELETE你慢慢DELETE啦!

============

一群醫護人員的求救!

宜家日日對住d 雙非!10個有8個都報假EDC, 次次寫20幾週個肚籮咁大!重要坐響產房出 面等到12點先入院!又乜都唔帶!紀錄唔帶 証件唔帶!連衛生巾BB尿片都無!又要同佢 查身世又要救仔!有d 等到阿B出哂屎先入 院!為的是平一晚住院費!可憐阿B要入仔 房!重要係當香港人計數! 一晚可以收10個都係大陸人!重要叫我地講 普通話!有d 同事唔識講重比佢地d 老公話! 打人?!都唔係第一次 !報紙話第一滴 血?!流左好耐la! 比大陸人問候到習慣了!可憐香港太太!我地 都盡哂力去幫佢地!唔係想拖佢地(在電視見 到有個阿太咁話我地真的好傷心),但人道立 場佢地衝入黎生得都無奈地要執左先! 各位太太!我地係真心想幫你地!只係對住d 大陸人真的用了我們太多extra 時間同資源去 處理佢地!(有時用要比佢捉住想走也不 行!) 我們也做到很洩氣,但政府也沒有幫我們。你 們可以為我們發聲嗎!?」

其他抗議留言:

「【再DELETE/HIDE POST 你就係出賣港人】

唔係我地而家想分化香港人同大陸人,而家香港有咁多問題,政府有冇想過幫我地?」

「我地香港人今次全部同聲同氣,你想DELETE POST?有冇人24小時ON DUTY先

係香港人既,請Share以下呢段文字出去,唔係我地而家想分化香港人同大陸人,而家香港有咁多問題,政府有冇想過幫我地先?」

面對如此局面,若煲呔及特區政府,以為刪除留言就等同可以「刪除」矛盾的話,難道真的要弄致一發不可收拾局面,他們才肯面對現實?

